Klant wordt klant
Bovenstaande titel volgt misschien dezelfde cadans als man bijt hond of dog eat dog, maar eindigt veel minder pijnlijk. Het gaat hier om dubbele winst of twee keer prijs, zonder er bijzondere inspanningen voor te moeten doen. Tenminste als je kwaliteit en service leveren niet als een bijzondere inspanning beschouwt.

Virale klantenwerving. Het werkt aanstekelijk!
Voortdurend proactief prospecteren, dat is in feite gewoon je klanten goed soigneren. Want mensen waar je goed mee samenwerkt, veranderen al eens van job en werkgever. Jij wandelt als leverancier met hen mee en krijgt er zo heel organisch een nieuwe klant bij. ‘Viraal’ hoeft dus niet altijd een negatieve connotatie te krijgen. Integendeel, het werkt aanstekelijk! Enkele klanten die klanten werden, getuigen over hun positieve ervaringen met Blue Lines:
Of om het nog maar eens met de vaak geciteerde woorden van Michael LeBoeuf te zeggen: “A satisfied customer is the best business strategy of all.”
Offerte aanvragen?
Overtuig jezelf en vraag een vertaling aan. Wij zetten met plezier ook de puntjes op jouw i.