bg-blog-vertalen

Copywriting voor blogs die bijblijven

Blogposts zijn uitstekende communicatietools om als bedrijf je verhaal te vertellen en je merk te verankeren. Voeg er wat creatieve schwung en een flinke dosis SEO-expertise aan toe en je hebt een succesformule die je website een flinke boost geeft.

Vertel ons meer

Of bel ons op +32 (0)9 233 16 06

bl-projectmanager-margo

Sterk merk? Vertel het met een blog!

Van copywriting met een ijzersterke structuur en catchy tussentitels tot slim geplaatste SEO-keywords en call-to-actions: een blog is veel meer dan een leuk stukje proza. Wil je content die gelezen en gedeeld wordt? Dit zijn onze pijlers voor een straffe blogtekst:

  • Outside the box met jouw tone of voice: alle gekheid op een stokje, onze copywriters laten hun creativiteit de vrije loop zonder jouw brand guidelines uit het oog te verliezen.
  • Expertise in jouw vakdomein: voor elk project selecteren we een schrijver die matcht qua vakkennis en schrijfstijl.
  • SEO-proof: we leveren teksten die scoren bij Google en bezoekers naar je website lokken. Deed je al een zoekwoordenonderzoek? Perfect, laat maar komen!

JA, IK WIL COPY MET PIT

Vul je gegevens in. Wij contacteren je binnen 24 uur.

Copywriting nodig voor een nieuwe blog? Zo gaan we te werk!

01

Vul het formulier in. Daarna stellen wij je enkele gerichte vragen.

02

Na de briefing ontvang je een offerte en een planning. Bij groen licht gaan we aan de slag!

03

De copywriter schrijft je tekst. Het contact verloopt via een vaste projectmanager.

04

Je ontvangt je copy én draagt bij aan een betere wereld.

Erg blij met de teksten voor onze landingpages! We gaan meteen aan het werk om alles online te zetten!

— Melissa Song Loong Athlon

Ik word zo gelukkig van deze tekst. Hoe goed is dit! Ik begon te lezen en mijn dag kan al niet meer stuk. Ik glimlach achter mijn pc. 😊

— Mieke Cruyssaert PREM Hospitality

Super! En veel sneller dan verwacht. Jullie zijn de allerbesten. 😊 Topteam – topkwaliteit – elke keer opnieuw!

— Patricia Rousseau Vlerick Business School

Blue Lines helpt ons bij al onze taalbehoeften. De copywriting is raak en de uitstekende vertalingen worden piekfijn aangeleverd in de juiste lay-out. Dat heeft ons al veel tijd in InDesign bespaard!

— Elke Wuytack Belysse

Vraag je copy aan

  • snel reactie op je aanvraag
  • meteen een vaste projectmanager
  • copywriters voor elk vakgebied

Zo draagt jouw copyproject bij aan een betere wereld:

We delen onze winst met goede doelen.

Onze copywriters krijgen een eerlijke verloning.

We werken vanuit een volledig klimaatneutraal kantoor.

We planten elk jaar bomen aan. Dat zijn er nu 2458.

Nog vragen? Vind hier je antwoord!

  • Doen jullie een zoekwoordenanalyse voor jullie aan het schrijven gaan?

    Voor keyword research schakelen we met plezier een gespecialiseerd SEO-team in. Of je kan je eigen keyword research aanleveren, waarmee we dan aan de slag gaan. Aan jou de keuze!

  • Kunnen we onze blogs steeds door dezelfde copywriter laten schrijven?

    We zetten met plezier een vaste copywriter op jouw projecten. Is die toch eens afwezig of volgeboekt, dan kun je kiezen om de opdracht uit te stellen of een andere schrijver in te schakelen!

  • We hebben een contentplanning opgesteld met x aantal blogs. Kunnen we voor grotere volumes ook bij jullie terecht?

    Zeker, neem gerust contact op met Margo om samen met een copywriter je contentkalender te overlopen. Wij doen de rest!

  • Kunnen jullie de blog(s) ook meteen vertalen?

    Jazeker, als vertaalbureau vertalen wij naar alle Europese en de meest courante niet-Europese talen. Op deze pagina kom je alles te weten over onze vertaalservice.

  • Wat is de levertermijn voor copy?

    De levertermijn hangt samen met de complexiteit van de opdracht, het volume en de beschikbaarheid van de copywriters. Als je even contact opneemt, kunnen we je een realistische tijdsindicatie geven voor jouw specifieke project.

  • Schrijven jullie enkel copy in het Nederlands?

    Standaard leveren we copy in het Nederlands, Frans, Engels en Duits. Maar we schreven ook al copy in het Zweeds, Deens en Spaans. Heb je teksten nodig in een minder courante taal? Laat het ons weten, we vinden vast een oplossing!

  • Moet ik iets aanleveren?

    Alle input is welkom! Hoe meer bronmateriaal en concrete informatie, hoe makkelijker voor de copywriter. Denk aan vorige versies van een gelijkaardige tekst, terminologielijsten, richtlijnen zoals brand guides, tone of voice, tekenlimieten, aantal woorden …

    Wil je SEO-content laten schrijven? Voeg dan zeker een recent zoekwoordenonderzoek of lijst met relevante keywords toe. Heb je dat nog niet of vereist je project meer research? Dan gaat onze gespecialiseerde SEO-partner er met plezier mee aan de slag!

  • Kan ik jullie inschakelen voor eindredactie?

    Jazeker, we hebben naast copywriters ook zeer getalenteerde eindredacteurs en revisors aan boord. Vraag ernaar!

  • Kunnen we telkens met dezelfde copywriter samenwerken?

    We boeken graag telkens dezelfde copywriter voor jouw projecten. Is die toch eens afwezig of volgeboekt, dan kun je kiezen om de opdracht uit te stellen of een andere schrijver in te schakelen.

  • Is er ook voor mijn niche een gespecialiseerde copywriter?

    Voor zowat elke sector hebben we een specialist aan boord: medisch, business, technologie, pr, immobiliën en bouw, video, social profit, financiën en verzekeringen, onderwijs, groothandel, voeding en gezondheid, noem maar op!

    Niet zeker of jouw specifieke onderwerp of vakdomein daartoe behoort? Neem dan zeker contact op met ons, we vinden vast een oplossing.

  • Kunnen jullie de copy rechtstreeks in mijn opmaak leveren?

    Op aanvraag leveren we copy rechtstreeks in InDesign, Illustrator, PowerPoint of andere toepassingen. Geef dat duidelijk aan tijdens de briefing, bezorg ons de juiste bestanden en wij doen de rest!

  • Hoe dragen jullie bij aan verantwoord ondernemen?

    Met heel ons hart. We zetten ons actief in voor een mooiere samenleving door:

    • onze werknemers eerlijk te betalen;
    • volgens een 35-urenstelsel te werken;
    • voor een klimaatneutraal kantoor te kiezen;
    • voor onze werkverplaatsingen de fiets, het openbaar vervoer of een autodeelsysteem te gebruiken;
    • jaarlijks een deel van onze winst aan goede doelen te schenken.

Deze bedrijven zijn al fan:

bl-lp-copy-logo1
bl-lp-copy-logo2
bl-lp-copy-logo3
bl-lp-copy-logo4
bl-lp-copy-logo5
bl-lp-copy-logo6
bl-lp-copy-logo7
bl-lp-copy-logo8