Een slim contentplan voor een sterk merk

Content is enorm krachtig. Door informatie te publiceren waar je doelgroep echt iets aan heeft, behaal jij jouw doelstellingen: je vergroot je merkbekendheid, activeert je doelgroep en realiseert groei. En dat is precies wat een goed doordacht contentplan moet doen: succes boeken.

content-ilse-scaled

Met deze content services helpen we jouw onderneming naar een hoger niveau

  • Optimaliseren van landingspagina’s en uitwerken van advertentiecampagnes in Google Ads
  • Bedenken en schrijven van socialemediaposts
  • SEO-copywriting van je website
  • Copywriting van blogs, client cases, testimonials
  • Concept en copywriting van je nieuwsbrief
  • Uitwerken van een contentkalender voor een kwartaal / half jaar / jaar
  • Rapportering, evaluatie en advies

Benieuwd wat onze klanten over onze contentaanpak denken? We vroegen het aan Veerle van Addax Motors!

Blue Lines client Addax car
VEERLE BLONTROCK, STRATEGIC MARKETING MANAGER BIJ ADDAX MOTORS:
Blue Lines is de ideale partner voor Addax Motors’ contentmarketing. Hun passie voor creatief taalgebruik, de no-nonsenseaanpak, hun oprechte interesse in ons verhaal, de kwaliteit van hun copy in alle talen, de manier waarop ze inspelen op top topicals en op onze missie … We zijn ervan overtuigd dat twee kleine, gepassioneerde bedrijven samen grootse zaken kunnen realiseren. Content draait ook om mensen en waarden, en die elementen vinden we helemaal terug in onze samenwerking!

Wil je content publiceren die je doelgroep activeert?

Haalbaar contentplan

Met een hands-on contentplan breng je in kaart welke content je zal posten, met welk doel en via welk kanaal. Zo is je contentmarketing goed doordacht en val je op bij je doelgroep.

Persoonlijke projectopvolging

Persona? Doe ons maar persoonlijk! Mensen maken het verhaal. Daarom leren we jou en je organisatie graag kennen. Met oprechte interesse in je missie en doelstellingen, van mens tot mens.

Jouw verhaal vakkundig verteld

Elke copywriter heeft een specialisatie. De een schrijft goed over ICT, de andere over mode of gezondheid. Bij Blue Lines vertellen we vakkundig elk uniek verhaal, ook dat van jou.

Concept, copy én vertaling

We schrijven je content van concept tot vertaling. Zo heb je in al je werktalen goed marketingmateriaal.

Handige contentkalender

Onze praktische contentkalender houdt rekening met heel wat aandachtspunten: het doel van je content, de thema’s, de frequentie, het kanaal … Zo blijf je door de content de strategie zien!

Resultaatgericht en meetbaar

Meten is weten. We rapporteren welke resultaten onze content oplevert op het gebied van zichtbaarheid en conversies. Dat doen we via de statistieken van social media, Google Analytics, Google Data Studio en Google Ads.

Blue Lines content team meeting

Beter connecteren en converteren met content die echt scoort?