Jouw project verdient copywriting die écht werkt.
Heb je een fantastisch idee, een geweldig product of een onmisbare dienst, maar vind je niet de juiste woorden om er wervend over te communiceren? Dan ben je bij Blue Lines aan het juiste adres. Onze ervaren copywriters kunnen het namelijk bijzonder goed uitleggen.
Wat is copywriting?
Copywriting is wervend schrijven of schrijven met als doel de lezer te activeren. Een goede copywriter weet een idee, product of dienst echt te verkopen. We spreken bijgevolg ook wel van ‘commercieel schrijven’.
Content writing of tekstschrijven is algemener en hoeft niet per se een commercieel doel te hebben.
Tegenwoordig worden teksten vaak geschreven om online door de doelgroep gevonden te worden. Begrijpen hoe Google teksten scant en waardeert is dan ook het begin van een geslaagde SEO-copywriting.
Wat is de impact van copywriting?
Slim geschreven copy werkt dus activerend. Concreet? Meer klanten, meer omzet, meer resultaat! Professionele copywriters begrijpen wat voor jouw doelgroep belangrijk is en maken van jouw verhaal een waar succesverhaal.
Voor elke tekst de juiste schrijver
Een informerend persbericht, een aantrekkelijk jaarverslag, een wervende brochure of een volledige nieuwe website? Je kan voor elk teksttype bij ons terecht. Hier alvast een voorsmaakje van ons copy-menu:
- Redactie en eindredactie
- Long copy en short copy
- Magazines
- Brochures en folders
- Online en social copy
- Nieuwsbrieven
- Jaarverslagen
- Creatieve copy: slogans, baselines, advertenties, campagneteksten
- The specials: laat ons buiten de lijntjes schrijven!