Virale klantenwerving. Het werkt aanstekelijk!

Voortdurend proactief prospecteren, dat is in feite gewoon je klanten goed soigneren. Want mensen waar je goed mee samenwerkt, veranderen al eens van job en werkgever. Jij wandelt als leverancier met hen mee en krijgt er zo heel organisch een nieuwe klant bij. ‘Viraal’ hoeft dus niet altijd een negatieve connotatie te krijgen. Integendeel, het werkt aanstekelijk! Enkele klanten die klanten werden, getuigen over hun positieve ervaringen met Blue Lines:

 

 

Logo Gimber

“Als accountmanager bij All Yours was ik op zoek naar een goed en flexibel vertaalbureau. Na een eerste kennismakingsgesprek voelde ik meteen dat Blue Lines voor mij de ideale match was. De combinatie van snelheid en kwaliteit die jullie bieden, was toen - en is vandaag nog steeds - van groot belang voor mij. Toen ik bij GIMBER aan de slag ging, heb ik Blue Lines dan ook in het team geïntroduceerd.”

Karen De Keukelaere

 

 

Logo Recupel

“Bij het marcombureau make sense kreeg ik van jullie een prospectiemailtje dat spontaan en sympathiek overkwam, en niet als de zoveelste drammerige sales pitch. De enthousiaste toon van het bericht haalde me over de streep om eens een vertaling bij Blue Lines te bestellen. Toen ik als woordvoerder en pr-verantwoordelijke bij Recupel begon, nam ik jullie gewoon mee.”

Saar Bentein

 

 

Logo B Braun

“Bij Hill & Knowlton heb ik op een bepaald moment voor de vertalingen Blue Lines in huis gehaald. Toen ik twaalf jaar geleden naar B. Braun overstapte, heb ik jullie als nieuwe vertaalpartner voorgesteld. We hebben echt een kwalitatieve langetermijnsamenwerking, een partnership waarin beide partijen er voor elkaar willen zijn."

Elke Corens

 

 

Of om het nog maar eens met de vaak geciteerde woorden van Michael LeBoeuf te zeggen: “A satisfied customer is the best business strategy of all.”

Meer tips, tricks en weetjes ontvangen?